Kızlar bugün tetenoz aşısı oldm ikinci gebeliğim: eve geldiğimde okdr kasıldı ki karnımın bi bölgesi bebek mi toplandı ne oldu anlayamadm. Nefes alamayacak oldm uzanmıstm kalkayım derken oldu bu kalkamadım yerimden. Hiç böyle bişey yaşamadım bu neydi sizce