Caglacagla Kızlar kan testi verdim sonuç 4220 yazıyor . Yani netten de baktım . Tam olarak sizce kaç haftalıktır . Aydınlatın beni lütfen ☺️☺️
Elbet-birgun-kavusacagiz Caglacagla son adete gore hesapliycaksiniz nedir son adetiniz.. sen bide degom yapmistin galiba bilmen lazim aslinda 😊
irorkay Caglacagla betadan ziyade son adet tarihine göre hesaplanır canım. Benim adet 4 gün gecikmişti. 4800 idi değerim yani 4+4 tü.
34_21_23 Caglacagla son adet tarihine göre hesaplanır betaya göre hesaplanmaz tam. Adetleriniz düzensizse de kesenin görünmesini bebeğin ölçülmesini bekleyeceksiniz net haftasının belli olması için 😊
Caglacagla irorkay ben hatrlamıom hiç tarihleri karışık gecikme olurdu 2 gün , 3 gün ondan en iyisi doktora sormak 🙈
ysmn_kck17 Caglacagla Ben bu değerle 4 haftalık çıktım canım yani 4530 du benimki de ama her vücut farklı teşkil ediyor diye biliyorum