Aloneanqel nur94_ canım bende merak ettiğim için yazıyorum. 35+4 üz bizde yarın kontrolümüz var. Doktor ultrasonda mı gördü nasıl anlaşıldı
Ikizdeniz nur94_ 36 haftaya gelmissin canm dogum olsa bile korkma haftan kötü degil yani insallah zamaninda dogar bebegin
Aloneanqel Dorukunannesifatma canım arkadaşına doktor ultrasonda mı söylemiş kendi mi anlamış? Biz de 35+4 üz merak ettim doktor 39 a kadar doğuramazsan alırız dedi şekerden dolayı bana da. Ben de kanala inmesini bekliyorum sezeryan istemediğim için
nur94_ Arass__ zaten 3 haftadır sancım var ama şiddetli değil her hafta kontrole gittim nst de cıktı sancı , bu son 2 gündür sancım şiddetlendi kontrole gittim bugün ultrasonda gördü kanala girmiş kafası çok aşada dedi heran doğum olabilir
Aylayla nur94_ benim beneğim 32. Haftadan beri o şekilde cuma 35 olucam dinlenmen gerek dedi dr bebeğin kilosu falan iyiyse 35 bile doğsa kuvöze girmez bence benim kızım 36 haftalık doğmuştu 3.060 gr dı kuvöze girmedi şimdi 15 yaşında
Aylayla nur94_ önce kanalın yanında doğum pozisyonundaydı sonra kanal girmiş dedi dr ama dinleniyorum sürekli uzanıyorum 36 yı görsek iyi dedi dr
Heein nur94_ canım fazla hareket etme temizlik fln hiç yapma hep yat oturup kalkmana dikat et kilosu iyisie bişicik olmaz alahın izinyle 36-37de doğsa bile sorun olmaz korkma
nur94_ Heein yarın 35+4 oluyorum bu bi kaç günü atlatsak çok iyi olur 36da doğmasına razıyım biraz zayıf şuan 2400 , ama sanki rahmimden bişey kopuyo gibi ağrı oluyo heran doğurucam sanki
Heein nur94_ alahın iziniyle inşallah bu haftayıda atlatırsın dikat et cok duş falan alma açılman olduğu için olabilir sen bebeğin için dikat et gerisii allaha kalmış inşallah bişi olmaz