Kızlar birşey sormak istiyorum bebeğim 34+3 haftalık doktor hep baştan beri 2 hafta önden gidiyor hep iri bir bebek diyordu bu hafta gittik 2 kilo 750 gram dedi evet şuan 36 haftaya uyumlu gidiyor 38 +4 te sezaryan olucam ee böyle giderse 3 buçuk kilo anca doğmuş olucak bebeğim nasıl iri bir bebek olmuş oluyor anlamadım yani normal haftasında olsaydı 2 kilo mu dogcakti çok saçma geldi yani bebekler son ayda kaç kilo alıyor bilgisi olan var mı 😊