Ozgeemrahh 09062019 bol bol dinlenin is yapmayın ama doktoru dinlemek gerekir ben yarın kontrole gidicem ağrılarım için bakalım ne dicek
Sidlya Gamzissss teşekkür ediyorum benim de doktorum yaklaşık 1 ay sonra dedi acaba uzun mu o süre emin olamadım
Gamzissss Sidlya Yok canım ilk 24 haftaya kadar 4 haftada bir gidiliyor ultrason fazla girmemek adına falan yani bana öyle demişti doktor çok değil yani ama sen için rahat ettiği zaman da git kan tahlillerin falan oldu mu
Sidlya Melisacaaglar bende 11. Haftada gideceğim inşAllah süre uzun gibi geldi ama normali buymuş demekki☺️
Sidlya Ozgeemrahh rahatladım benim doktorumda 1 ay sonra görüşelim dedi bana uzun geldi ama normalmiş💕
Ozgeemrahh Sidlya evet ilk zmanlar ayda bir çağırıyorlar ben normalde ocak 25 gbi gidicektim ama kac gündür ağrılarım çok o yüzden gidicem kontrole
Ayse2011 Ozgeemrahh vallahi inan enerjim hiç bitmiyor bende anlamıyorum ben ilk kızımda kafamı kaldıramıyordm şimdi hergün iş yap deseler yaparım. Öyle bi garip gebelik bendeki
Ozgeemrahh Ayse2011 ayy ne güzel benim bu üçüncü gebeliğim diger 2 sinde bende öyleydim ama bunda fenayim
Ayse2011 Gamzissss ya bırak diyim bari de oturur uyurum belki bu bendeki normal degil 🤣 gebelik hissiyatım yok böyle olunca
Ozgeemrahh miniklerimm- bol bol peynir ve süt icmenizi öneririm hamile olduğumu öğrenmeden önce bende 1 hafta diş ağrısı çektim hatta antibiotik kullandım meğer hamileymişim sonra geçti 5 haftalık olunca bulantılar kusmalar halsizlikler hala devam cok geçmiş olsun
Ayse2011 Ozgeemrahh acaba cinsiyet farklılıgımı böyle yapıyor sizin ilk cocugunuz kız mı erkek mi acaba
Ozgeemrahh Sidlya kasık ağrılarım var kusmadan dolayıda halsizlik çok doktorum devam ederse serum baglat demişti
Ozgeemrahh Ayse2011 ilk çocuğum kız ama onda hic böyle olmadım 2 3 gün bulantm oldu ikinci çocuğum erkek onda 2 sefer bayılmıştım 1 hafta falan bulantım oldu o kadar ama bunda 5 haftalıkken başladı hala daha devam ediyor
Ayse2011 Ozgeemrahh 🤷🏻♀️ Her gebelik farklı oluyor o zaman benim ilki çok normaldi sadece uyku çoktu bundada kanama oluyor ama hiçbir belirti yok. Ay saglıklı olsunlarda başka dilegim yok.