deletedmom66 Normal ☺ Bnm 5.haftalarda. Bulantım başladı 7.haftaya doğru kesildi şuan 10.haftamdayım hala bebek yok gibi his var😂
Selcukmine deletedmom66 Ay inşallah ağrısız sızısız geçer benimde ama bi sıkıntı çıkar diye ödüm kopuyor ☺
beyzanur06 normal herkeste bulantı istifar vs olacak dye bsey yok canm hem daha yeni ogrendin galiba belki ilerleyen donemde belirtilerin olur