Cinsiyetimiz belli degilken vefat eden annemin ismini koymayi dusunuyorduk etrafimizda oyle biliyordu Esen annemjn ismide snra kızımız olcagini ogrendik icim tuhaf oldu dayanamam dedi hergun annemin ismini soylemeye felan esime dedim tamam baska isim bul ddi Asya karar verdik. Dogumuma iki üç hafta var etraf hala annemin ismi olcak biliyor başta annemin ismi olcak diye. Asya esen olsa gene üzülür müyüm aklima geldikçe ağlar mıyım ya da baskalari asya birileri esen derse çocuğum zorlanir mı koymassam snra pişman olur muyun