Canım benim yakın arkadaşım kimyasal geçirdi ama adet oldu daha sonra betasına baktırdı sıfırlanmış mı diye. Sen adet olmamışsın yanlış anlamadıysam aşırı kaşık ağrım lekelenmem oluyor yazmışsın.Keşke ihmal etmeyip kadın doğumla görüşseydin çünkü yanlış bilmiyorsam betanın bir düşüp bir yükselmesi dış gebelik olabiliyormuş.İnsallah öyle değildir hayırlı haberler alırsın.🤲