Burcu-2910 Mega123 e bana kimyasal dedikten sonradoktoe ben soğan suyu maydanoz suyu hep içtim rabbim korudu mutlaka ve hep dua ettim inan bugün sok oldum cunku kafama o kadar dış gebelik diye inandırdım ki kendını
Mega123 Burcu-2910 Rabbim ol dedikten sonra her şey mümkün sımsıkı sana tutunun evladın inşallah 🤲🏻. Ben kafaya takmamak için ovulasyon testi kullanmak istemiyorum affına sığınarak ilişki sıklığı neydi sende kullanmadın bildiğim kadarıyla ovulasyon testi
Burcu-2910 Mega123 evet kullanmadım ama ilişki sıklığımız bazen iki güne birdi bazen sürekliydi bide insan isteyince hep olsun ki çocuk olur diye düşünüyor ama iki gunde bir olunca Allah’ın ıznıyle olur
Mizgin2020 Burcu-2910 ayy çok sevindim canım yaa çok mutlu oldum senin için hangi şehirde yasyn canım
MerveKaya38 Burcu-2910 gözün aydın canım Rabbim sağlıkla kucağımiza almamızı nasip etsin inşallah ❤️🥰
Mega123 Burcu-2910 Çok teşekkür ederim Allah razı olsun canım hakkını helal et. Sana en son doktor kan pıhtılaşması olabilir demişti iğneye başladın mı canım
Barbi Burcu-2910 inşallah gebesindir hayırlısıyla🧡 ama 3 aylık olana kadar biraz gizli tutmalısın bence
Burcu-2910 Barbi bugün belli oldu canım kalp atışı da olurmuş çok şükür inşallah bi sıkıntı çıkmaz ya
Burcu-2910 Mega123 evet basladım vanım bugün bide progestan başladı ve hafif lekelenme yapıyor pembe gibi bişe
Mizgin2020 Burcu-2910 bende Adana hatta aynı hastaneye gidiyoruz yukarda yazmışsın Altinkoza ben Ersin Sürmeliler giidyom sen hangisine canım
Barbi Burcu-2910 çıkmaz inşallah korkma🧡 tadını çıkar her anın etrafınada sakın çok duyurma anne baba kayınvalide vesayri onlar bilse yeter güzelce beslen kendini yorma ve olumlu düşün inşallah sağlıkla gelicek bebeğin😍
Beyzasrvn Burcu-2910 Gebesin canim İnşallah. Bende kimyasal gebelik geçirdim zordu😔 Ama simdi 21 haftalık gebeyim. Sende inşallah öylesindir. En yakin zamanda hastaneye git ağrıların varsa acile git orada da ogrenirsin
nesibe_baris Yorumları baştan sona kadar okudum heyecanla 😆❤️çok sevindim yiyecek lokması varsa durur zaten hayırlı uğurlu olsun
Burcu-2910 Barbi inşallah canım zaten kimseye söylemeyi düşünmüyorum burada sadece böle yazdın o kadar