Bademmmm bende de oldu Demir ilacı kaynaklı muhtemelen. bol su, gün içerisinde kayısı incir ,kefir ve ev yapımı yoğurt bu ikisi özellikle probiyotik çok rahatlatıyor. Demir ilacınıda tamamen tokken almıyorum artık karnım hafif acıkmaya başladığı zaman alıyorum, magnezyum kullanmaya başlatırsa doktorun magnezyumda çok yardımcı oluyor