Arkadaşlar şuan da size hastane odasından yazıyorum Son günler geçmek bilmiyordu bir türlü ama sabretmek gerekiyormus saat 5 buçuk gibi sancı ile uyandım diğer kasılmalar gibi değildi süre tutup evde sancılarım geldi saat 8 e kadar sancı çektikten sonra acile geldik ve evden çıkmadan kanamam başladı hastanede 7 cm açıklıkla gelmişim sonra 1 saatin içinde normal doğumum gerçekleşti şuan da dikişlerim çok fazla onun dışında hicbir sıkıntı yok çok şükür tüm hamilelere kolaylıklar diliyorum Sorunuz olursa yanıtlarım 🤲