kaganmetahan Gebeligimde 32.haftamdayim ve B12 çok düşük çıkmış. Ciddi sorunlar olabilir bebekte yazıyor internette çok korkttum. Böyle düşüklük yaşayıp bebeğini sağlıklı dünyaya getirenler var mı ? Pazartesi randevum var o zaman soracağım😔😔
Melike48 kaganmetahan 29 haftayım bi kaç şikayetten dolayı sağlık ocağına gittim kan ve idrar tahlili verdim dün doktorumda kontrolüm haftaya çünkü herşeyim normal çıktı b12 eksikliğim çıktı benexol ilaç verdi özellikle sordum bebeğe bir sorun olmaz ama sana el ayak şişme sinir unutkanlık gibi şeyler yapar kullanmalısın dedi sonuçları verdi doktorunada göster dedi haftaya göstereceğim
kubra_c kaganmetahan sağlık ocağı doktorları yazıyor iğnesini hamilelerde kullanabiliyor evet eksikliği sıkıntı oluşturabilir ama çaresi yok değil o yüzden biran önce iğnelerinizi vurdurabilirsiniz 😌
Mercimekmom kaganmetahan bende b12 eksik igne vurunuyorum haftada bir doktorum hiç öyle bişey demedi çok şükür sıkıntı da olmadı şimdiye kadar 3. Yü vurundum bu gün
Nuray23 Ben 9.haftamdayken cok dusuk demisti herhafta 1 tane olmak uzere 5 igne vurulmustum. Suan 26+4deyim. Allahin izniyle bisey olmaz size uygun b12 takviyesi verilir.