Kahvaltılıl çikolata torku falan zararı varmıdır aşıraya kaçmamak şartıyla tabiki ben biraz evhamlıyım da şu toksoplazma falan varmıdır onda bilmediğimden soruyorum yoksa şekerin fazlası elbet zararlıdır da benim merak ettiğim bakteri bilgisi olanlar cevap verebilir mi