kubra_c Ebru555 en son doktoruma sorduğum da 3.300₺ idi doğum ücreti yılbaşından sonra zamm gelir ama çok gelmez dedi
baby_mama Ben beyhekimde kontroldeyim ama burada doğum yapmak istemiyorum, bana hiç güven vermiyor hastane havası yok. Bu postu takip edeyim ben de iyi kötü tecrübeleri olan varsa ona göre karar vereyim 🤭
Ebru555 baby_mama bende hıc gitmedım doktorumun ozel muayene sı var ama dogrumu orda yaptırıyor bense bilen birilerine danısmak ıstıyorum
kdrt_58 Bende beyhekime gidiyorum ama çok kararsızım sakaryada yeniyim hastaneler konusunda pek bir bilgim yok