Asanmerve Kızlar yardımcı olur musunuz aklıma takıldı ben folottro ve D-colefor kullanıyordum doktorum imom omega verdi ve diğerlerini artık kullanmayabilirsin dedi sıkıntı olmaz dedi yani imom omega mı daha iyi yoksa diğer ilaçlar mı