cagla792 Merhabalar, ikili sonucumuz çıktı. Anladığım kadarıyla düşük riskli. Tecrübeliler yorum yapabilirler mi acaba. Şimdiden teşekkürler🥰
Aslihanilhan cagla792 cagla792 evet kuzum bende avcılar Medicana da yaptırmıştım . Düşük risk çok şükür Meral etme
nes2009 cagla792 Çok şükür🙏🏻 Haftaya benımde 2li testim var çok kafama takıyorum ya bişey çıkarsa diye çıksa ne yaparım diye düşünmeden edemiyorum kendimi sonra çok utanıyorum özür diliyorum bebeğimden psikopatmıyım arkadaşlar ? 😅
cagla792 Teşekkürler hepimize benim doktorumda yazdı şimdi çok şükür düşük riskli diye. Paranoyak olduk bu hamilelikte 🥰
cagla792 nes2009 Öyle oluyor maalesef . Bende kaç kere baktım sonuç çıktı mı diye belli değil. İnşallah sende güzel sonuçlar alırsın canım inşallah🙏
cagla792 Ummudogan yok söylemez bizim doktor 16 haftadan önce. Çok önemli değil ilk bebişimiz sağlıkla gelsin yeter 🙏🥰
Aslihanilhan arzuublm ben doktor olarakta oraya gidiyordum tabi artık değiştirecek cok memnun değildim . Muayene ücreti + 160 lira gibi bi para almıslardı . Muayene de 165 liraydı
Meltem12 arzuublm ikili test için artı ücret alınmıyor canım muayene ücreti alınıyor birde kan tahlili istiyor birde onun ücretini ödüyorsun bende 140 tl vermiştim kan için
Meltem12 Nundiyebiri 7 ila 15 günde çıkıyor kan sonucu ultrasonda burun kemiği ve ense kalınlığına bakıyor eger ultrosonda risk görürse söylüyor muayene esnasında
Meltem12 arzuublm bende geçen hafta yaptırdım ikili testimi doktor suan daha erken sonucunu aldığında konuşalım bidaha dedi bakalım yarın gidicem inşallah belli olur 13+3 deyiz