@Elcnerdgn Estağfurullah canım insan merak ediyor sorman çok normal (: Daha kullanmak nasip olmadı nasipse 80 gün sonra kullanacağız 🤰🏻 Ama benim içime çok sindi gayet sağlam ve kaliteli duruyor bence mağazadan o kadar paraya almaya hiç gerek yok yatağı daha uyguna alıp kalan eşyalarını tamamlamak daha mantıklı geldi eşimle bana o yüzden uygun fiyatlı aldık (: Çok parça yok zaten modelini yazıp YouTube’dan kurulum videosu izledik kısa sürede hallettik eşimle hemde ilk yatağını beraber kurmak çok güzel bir anı olarak kaldı bize kesinlikle tavsiye ederim ❤