Bayb Beta hcg değeri 1.27 hamilelik var mı yok mu arkadaşlar başına gelen varsa lütfen yardımcı olur musunuz
bus91 Bayb çok düşük canım normalde zaten 1 cıkıyor bi kaç gün bekle inşallah geç döllenmedir vardır belki
Ecemp1610 Bayb yok maalesef normal değerler zaten 5e kadar benim kendini umutlandırıp adet olunca üzülme 🌸
Birtane2307 Bayb bnm adete iki gun kala 1.20 cikti adetten on gun sonra 640 cikti gec dollenme olms bekle adetin on gun gecsin yine yap acele edip yapmasaydin simdi keske
haziranin25i Bayb 0-5 arası değer negatif kabul edilir 🥺 adetinize yakın bir zamanda yaptirdiysaniz bu değerin çıkması normal çünkü hormonların değişim göstereceği tarihe yakın olduğu için. Adetiniz geciktiyse 2 gün sonra tekrar vermeniz gerekecektir.
1_ayse1 Bayb yok benim bildiğim kadarı ile bnm<5 böyle bisey çıktı dr bana hamile değilsin dedi sizin de yoktur büyük ihtimalle
nes2009 Bayb adetime 2gün kala 18,91 çıkmıştı beta değerim doktor boş gebelik olabilir dedi 2gün sonra değer 270lerde görünce tebrikler dedi. İnşallah kısmet olur gelecegı zaman en hayırlı zaman 🙏🏻