Sedaa61 Elifhusna inşallah yerlesmistir bende o umutla gitmiştim bu hafta suyum bile var daha sancı manci yok hayırlısı 🥺🥰
Elifhusna Sedaa61 inşallah yerleşmiştir ama bu hafta gidemiycem yarında çarşamba günü tam 39 haftalık olurum o zaman gideyim diyorum hem zaten hicbir belirtim birseyim yok 😥
Miroley 38 haftaligiz bizde geçen hafta nstde sancım 112 e vurdu 1 cm açılmada vardı ama 1 haftadır tık yok bakalım bekliyorummm heyecanla 🐣👣🤰🏻
Sedaa61 Elifhusna inşallah canım hayırlısıyla dogursak sezeryan isteyeceğim haftaya kadar gelmezse bakalim
NurSema01 Sedaa61 38+3 artık günlerin öyleee geçişini sayıyorum sanki benimle bütünleşti hiç hamilelik bitmeyecek gibi geliyor😂 doğarsa üzüleceğim artık yalancı sancılarım falan olmayacak diye iyice psikolojim bozuldu 😂😂
Elifhusna Sedaa61 Benimde valla kilosuda gayet iyi sonuçta 39.haftamda gideirm umarım 39 a kalmadan dogruveririm😁sende canım inşallah
Aayslclk5353 gamzetahsin ayy sizde aynı benim gibi 38+6 olduk gelen giden yok Sadece bugün 2. 3 saatte bir saniyelik bel ve kasik agrisi çekiyorum o kadr o doğum sancısı mi bilemedim beklemedeyiz hayırlısı ile kucağımiza almayı nasip etin allah insallah
Sedaa61 Aayslclk5353 bende bel ağrısı çekiyorum akşamdan azıcık kasik ağrım oldu plates topuna bağladım inşallah doğum belirtisidir ☺️☺️☺️
gamzetahsin Aayslclk5353 amin canim insallah hepimiz saglikla alalim kucagimiza 1cm aciklik ve yumusama ile bekliyoruz ama ne sanci ne birsey bizdede
Irmakkk01 Sedaa61 kuzum yani ne zaman indi bilmiyorum ama zaten vajinama sürekli baskı oluyor sanki acilmam varmış gibi hissediyorum batmam oluyor ben bunları hissediyorum ama bu sadece kanala indiği için mi bilemiyorum