Minnakhamis Kızlar puset alanlarınız nerden aldı? Birde puset kaç ay kullanılıyor ? Çevremdekiler ucuz bir şey al bebekler çabuk büyüyorlar diyor 🤷🏻♀️ Sizlerden de fikir almak istiyorum tecrübeli anneler ☺️🌸
Arz_trn18 Minnakhamis ben civilin 24 yılaına özel indirimli almıştım 110 yada 120 olmalıydı henuz kullanmadım ama 6 ay kadar kullanıldığını duymştum
Irmakkk01 Minnakhamis Benim bildiğim 6 aya kadar kullanılabiliyor sonra oto koltuğu gibi kullanılmıyor sanırım ben travel bebek arabası almıştım civilden pusetiyle 1300 e.
mlkkk Minnakhamis 6ay kullanılır bebekten bebeğe ve pusetin derinliğine bağlı olarak değişir. Ben travel sistem almayı düşünüyorum bide yaz bebişi olacağı için dışarıya çıkarız yürüyüş yaparız o yüzden çok kullanacağımı düşünüyorum Bebek arabasından ayrı alacaksanız çok pahalı bişey almanıza gerek yok hastane çıkışında arabayla bi yerden biyere giderken kullanabilirsiniz
Yelizimmmm3447 Trend yolda 150 tlye buldum onu almayı düşünüyorum zaten 6 ayına kadar kullanırım büyük ihtimal
Minnakhamis Arz_trn18 gayet uyguna almışsın yeni mi aldın ? bende öyle duydum ama kimisi o kadar bile kullanılmıyor diyor 🤷🏻♀️
Minnakhamis prensimgeliyor1 bende bi tane buldum trendyoldan 138 tl ye bakayım güvenilir site ise ordan alayım ya da daha uygun siteye denk gelirsem ordan bakıcam 😬
Minnakhamis Irmakkk01 benimkiler ikiz olduğu için o şekilde bir ürün baktım hem pusetli hem arabada oto koltuğu olan hemde bebek arabasına takılan ama bulamadım 🤷🏻♀️
Minnakhamis mlkkk yok bebek arabasından ayrı almayı düşünüyorum ☺️ Benimkiler ikiz bebek arabası şeklinde pusetli oto koltuğu da olan set çok aradım ana bulamadım o yüzden ayrı ayrı almaya karar verdim 🤷🏻♀️
3636 Almasak birşey olur mu hanımlar zaten kış bebisi benimki uzun süre evden çıkmayı düşünmüyorum sizce almalimiyim
bryc 3636 hastaneden çıkarken lazım oluyormuş pusetsiz çıkarttırmıyorlarmış böyle bir şey duymuştum ne kadar doğru bilemem
Tuba18 3636 ben onun ablamdan ana kucağını aldım hastahane de ona katarım diye o bez olanlar varya çünkü evden dışarı çıkmıyorum hiç uzun süre de kullanılmıyor
mlkkk 3636 illaki aşıya kontörle götüreceksiniz puset olmasa da portbebe gibi bişey almalısınız kış bebekleri için poşetten daha iyi olur üstünü iyice örtersiniz üşümez
Yelizimmmm3447 Minnakhamis canım arama yerine puset yazdım Bi çok sitede 150 tlye var çok para verilmesi bişi değil bence çokta kullanılmaz diye düşünüyorum
Aselinannesiii Minnakhamis ben bebek arabasından ayrı olarak aldım minicity bebek mağazasından 100 liraya almıştım geçen sene mart ayında ilk kızıma sadece 4 5 aylık olana kadar kullanabildim kızım aşırı hareketli çünkü kemerlerini de takmama rağmen durmuyordu içinde sonra kaldırdımartık bu kızıma kullanırım
Minnakhamis Yelizimmmm3447 evet bende özellikle hem kullanışlı hemde mümkün olduğunca uygun bakıyorum ki ikiz birde benimkiler mecbur iki tane alıcam çok para vermek istemiyorum o yüzden 🤗