Kizlaaar merhabaaa ben happy kidse gectim cok sukurr🙏 Hamileligimden bahsetmiyim uzun olmasin direk dogum hikayeme geciyorum jet hiziyla🧚♀️ 7 ocak gunu nisanim gelmisti belki bilen vardir yazmistim buraya da. Daha sonra 9 ocak gunu kasilmalarim basladi bende annemlerde kahvaltidaydim esim isteydi. Doktoruma haber verdim hastaneye gitmemi soyledi. Yanimda hicbisey yok yalniz ustumde esofmanla annemlere gelmisim herseyden habersiz ayni sekilde hastaneye gittik. Gittigimde direk nst bagladilar sancim cikti. Zaten nisanim da gelmisti daha sonra doktorum cati muayenesi yapti ve dar oldugunu soyledi. Yatisini yapalim sezeryanla alalim dedi sok olduk 🤣 hemen yatisimi yaptilar tekrar nst bagladilar ve kosusturma basladiii. Esime kayinvalidemlere falan haber verdik herkeste heyecan tavan tabikii. Hastane cantamizi falan getirdi esim beklemeye basladik saati. 5 bucukta sezeryana alindim belden igne yaptilar spinal sezeryan oldum hicbir sekilde acimadi 1 dakika icinde uyustum zaten. Sondam takildi. Hemsire benimle muhabbet ederken bir baktim kiii oglumun sesi♥️ 17:52de dunyaya geldi benim bal oglum. Sesini duydugum anda dunya durdu sanki hemen gozyaslarim suzuldu. Bana gosterdiler ve giydirmeye goturduler. Geri geldiginde ten tene temas yaptik allahim herkese yasatsin bu duyguyu sicacikti yavrum optum kokladim. Daha sonra yavrumu goturduler odaya. O gittikten 15-20 dk sonra da ben gectim odaya kucagima verdiler yavrumu hemen emzirdim cok sukur sutum de geldi. Tabiki cok cok gelmiyo ama yetiyo. Sezeryan oldugu icin agrim oldu olacak o kadar oglumun nefesini duyunca geciyor herseyy♥️ Bidee kizlar tavsiyem ben 2 gecelik koymustum 2 gun icin yeterli olmadi sezeryan olacaklara tavsiyem 3 4 tanr koyun ne olur ne olmaz. Depend gercekten kurtarici ben 70 ile doguma girdim M almistim ama L daha iyi geldi karnimi sıkmıstı biraz M beden. Buarada oglusum 37+2de dogdu yavrum 2940 kg 47 cm. Oyle iste kizlaaar yavrum yanimda uyuyor mis sut kokulum . Rabbim herkese saglikli dogum nasip etsin. Sorulariniz olursa cevaplarim oglustan vakit kaldikca🙏🙏