songulshn Kızlar adet gecikmesinin 4 ncü günündeyim gebelik testi yapıyorum negatif çıkıyor kanda belli olan yada ne zaman çıkar belli olur yaşayan var mı acaba bu arada karnımda 4 gündür bı sisiklik var çok sert ve ağrıyor ara ara kasık ağrım hafif var goguslerimde de yavaş yavaş hassalasmaya başladı bu sabahta mide bulantisiyle uyandım şeffaf akıntım da oluyor anlamadım ben gerçekten
cryingbaby songulshn ben hep kan testinden yanayim, adetim 2-3-5 gun gecikti derken 8. Gune kadar sabirla bekledim ki duzenlidir adetlerim. 8.gun kan verdim pozitif cıktı:) ama 17 gun geç döllenme oldugunu soyledi dr.um. Son Adet tarihimi degiştirdik mecbur bebekle uyumlu gitsin diye
34Gizem songulshn ya benim arkadaşım da seninle aynı durumda onun de regli 9 gün gecikti idrar testi negatif. Kan da bugün negatif çıktı ama hala regl belirtisi VS yok neden olur ki? Geç döllenme bu kadar uzun sürer mi?
Sedagb songulshn benim de başta idrar testlerim hep negatifti. Gecikmenin 15. gününde idrar testinde silik çıktı. O gün hemen gittim kan verdim pozitif çıktı kanda. Doktora gittiğimde geç döllenme olduğunu söyledi.
cryingbaby songulshn hayir, ben garanticiyim silikmi kesinmi oldumu olmadimi kafamda daha cok stres birikecekti, direk ozel bi tip merkezinde gebelik iicn kan verdim 25₺ idi, yarim saatte sonuçlandi
songulshn 34Gizem biraz daha beklesin canım o zaman kesinleşir Çünkü adetle geç döllenme arasında 2 hafta oyniyabiliyormus
cryingbaby nes2009 benim yaptirdigim sadece pozitif veya negatif oldugunu ogrenebildiğim test 25₺. Beta degerle gormek istiyosan 65₺ idi ve ertesi gun cikar demislerdi 🤗 bende bekleyemedigimden oburunden yaptirmiştim
Etk123 Benim son adet tarihim 4 ekimdi. Reglim yakınlaşınca birliktelik olmuştu. Ordan hamile kalmışım. Doktora gittim onun hesaplamasına göre son reglim 25 ekim çıktı. Sıkma canını çok normal böyle şeyler
songulshn Etk123 sağlıklı olsun canım da geç döllenme olsun beklerim cunku bı tane sağlıksız gebeliğim oldu düşük yaptım