Merhaba bayanlar 10+4 olduk bugün şükür herşey şimdilik yokunda 8 haftalıkken beni benden alan bulantılatım 9+1 de gecmiş oldu maşallahım vardı tabı 10+2 ye kadar yeniden başladı ya böyle olanlar var mı aramızda tabiki öbürü gibi değil ama yinede üç öğun yapıyor rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasıp etsın