Minanin_Annesi Kızlar aventin gece parlayan ikili emzikleri nasıl sizce kullanan ya da alan var mı bugün aldım ama https://m.n11.com/philips-avent-scf17628-natural-ortodontic-gece-emzigi-0-6-ay-P226494024?cid=604001&gclid=Cj0KCQjw9LPYBRDSARIsAHL7J5n69nNHpJQwwzDsAYcjzskn_QJ4NYEMe9VXGiYw0Iqhb34ANvb2bB8aAiJwEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Elif4334 Minanin_Annesi bilmem ben aventin emzikleri pahalı diye almadım çünkü her çocuk almıyo emziği benim kızım almadı mesela emziği boşuna o kadar para vermek istemedim
Esrarinnnn Minanin_Annesi Ben oglum doğduğundan beri avent emziklerini kullanıyorum hemen hemen her modeli aldım ve hepsinden de çok memnunum. Gece emziğide çok güzel beşikte düşünce kayboldu derdi yok ışıl ışıl parlıyor tavsiye ederim🤗
Karennn Minanin_Annesi oğlumda hep aventin emziklerini kullandım halada kullanıyorum bu gece emziğide çok iyiydi yavsiye ederim şimdi kızımı bekliyorum onada bunlardan aldım
Zeykem Minanin_Annesi bende bu normal emzık gıvı geldı bana agız yapısı falan o yuzden ben aventın ayıcıklı olanını aldm
Karennn Minanin_Annesi avent sootieyi anne göğüs ucuna benzeyen canım aslında onu almayı düşündüm ama çok büyük olur ilk aylar için
Zeykem Minanin_Annesi valla bende seklını begendım zaten cocugum ınsallah emer yoksa kocamın dılınden kurtulamıcam 😂
Hnfth Minanin_Annesi ben aldım ama kullanmadım yengem iki çocuğundada kullanmış memnun kalmış onun tavsiyesiyle aldımm