Bende gün alamamıştım o neden buca doğum hastanesine eşimin ve kendimin kan grubu kartını alarak sabah 6da gittim sıra numarası aldım. Muayene sıram geldiğinde doktora kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırmak istediğimi söyledim. İndirekt coombs testi yapmadan iğne vurmuyorlar kan aldırdım sonuçlar öğlen çıktı sonra tekrar aynı doktara kapıdan söyledim. İçeri çağırdılar sonra test sonucum negatif çıktığı için ultrasonla muayene edip üst kata yönlendirdi. Kan grubu kartlarımızın fotokopisini çektiler sonra iğnemi oldum. Bide 28.haftayı geçmemenizi tavsiye ederim. Ben 28de gittin onda bile sorun oluyordu neredeyse.