bu-relives12 bende oraya gidiyorum, daha doğum olmadı. Bunun garantisi olmaz ama size prensesler gibi bir tutum belki olmayabilir doğum ortamı çok başka bir ortam alınacağınız birşey olur hoşunuza gitmeyen birşey olur hepimiz ayrı bireyleriz. Bu şekilde düşünmeyip hep iyi şeyler olumlu şeyleri düşünün