Kızlar dün doktora gittim 35+4. Bebeğim makat gelişti ve hala dönmemiş. Döneceğini pek sanmıyorum dedi doktorum, dönse bile iri bebek olduğu için normal doğum yapman zor, sezeryan görünüyor dedi. Ben normal doğum yapmak istiyordum. Bebeği makat geliş, beya iri bebeği olan var mı aranızda