tazeanne22 günümüz aynı bende6+2 deyim💕 doktorumuz 5+0 ilem 20 gün sonra gel demişti 7. Haftanın başına denk geliyor haftaya gideceğiz inşallah duyarız çok stresleniyorum duyamam diye bide aşırı heyecan var zaten bu haftagitmemek için zor tutuyorum kendimi 🤗