Merhabalar, evet arada oluyor. Ailemizden uzak ve zor günler yaşadığımız için olabilir. ne yaşarsak yaşayalım bebeğimizin sağlığı için.. ve yine onun sağlığı için kendi psikolojimizi elimizden geldiğince iyi tutalım ki ona yansımasın :) yata yata karpuzumuzu büyütüyoruz. Bi bakmışız karpuzumuz doğmuş kucağımızda:) sonra bi bakmışız çekirdekleri dünyaya gelmiş hayat bu kadar kisayken hic dert edip üzülmeye değer mi? mis gibi hayal kuralım bu aralar havalar bozuk gidiyor ama olsun kışın şartları.. camı açalım 3 dakika oturabiliriz herhalde camın karşısında temiz temiz hava alalım. Hayat hayallerle güzel. Sağlığımız iyi olsun yeter..