Evet maalesef benim de idrar tahlilinde çıkmıştı,infex diye bir antibiyotik yazdi doktorum ve bol bol su dedi.Ilk kutu bitince tekrar tahlil yapildi ve gecmemisti bi kutu daha kullandim ama daha fazla kullanamazsin dedi.Benim hicbir belirtim yoktu yanma,akinti vs gayet iyiydim aile hekimim de pandemi doneminde surekli idrar tahlili icin saglik ocagina gelmemin dogru olmadigini soyledi,belirtin yoksa panik yapma dedi ben de biraktim sonra acikcasi cok fazla su icmeye calisiyorum bi şikayetim de yok çok şükür umarim da olmaz.Siz doktorunuzun önerisini dinleyin tabiki