Asya178 Buketkemal boş gebelik oldu benimki kese vardı beta yavaş artıyordu boş gebelikten kürtaj oldum kaç haftalık sizinki
Saree1 Buketkemal benimde 48 saatte 2 katına arttı düşük olur dediler ama hamd olsun şuan 5. Ayıma girdim ve oğlum gayet sağlıklı
Nnuruss Buketkemal ben de aynı durumdaydım keseyi gördük 2 gün sonra düştü bebek betam düzenli artmıyodu canım
Buketkemal Asya178 bebek cok küçük yeni oluşuyordu o yüzden dinleyemedik 1 hafta sonra dinleyelim dedi doktor
Ummudogan tgba22 doktor bi kan tahlili istemistir gelmiskende ultrasondan bakmistir canm bazen oyle yapiyoar
tgba22 Buketkemal ama kese görününce istemez hiç bi doktor sen kaç haftalıksın benek görünmediği için falan mı istedi ki.bi de belli haftalardan sonra bhcg hep 2 kat artmazmış artık
Saree1 tgba22 24 saatte 2 katına artması gerekiyor bana dış gebelik olabilir dediler kese gözükünce de düşük riskin var dediler ama Rabbime hamd olsun hiçbiri olmadı