Bhjjjjjj Amiin canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻
Valla neye bakıyor bilmiyorum ama 5 haftalık usgden beri kız dedi yanlış yazmışım posta 3 defa kız dedi öylesine atmıştım 5 haftalık resmi ona bile yorum yapmıştı . doktorda hep erkeğe benZetti ama tahminlerinde gayet başarılı 🙂