Gulsen4224 merhabalar bi şey sorabilir miyim acaba ben şuan 38 haftalık hamileyim adete göre ama ultrasonda 36 haftalık çıkıyorum doktorum erkek olduğunu söylemişti acaba net midir aklıma takıldı detayliyı 20. Haftada yaptırdım yani 2 hafta geriden geliyorsam 18. Haftada yaptırmış oluyorum ve bidaha kendini göstermedi fazla