Gul-akb-2018 Kızlar yeni sezeryan oldum. Kontrole 45 gün sonra dediler estetik dikiş. Çok uzun bir süre geldi siz ne zmaan kontrole gittiniz
Bebek-geliyor Gul-akb-2018 henüz doğum yapmadım ama 3 yada 5 gün sonra bebeği ve sizi kontrole çağırıyor 45 gün çok fazla gibi geldi bana 🤷♀️
Burcuu3761 Gul-akb-2018 benide ilk gebeliğimde 45 gün sonra çağırdı zaten dikişler estetik olduğu için iyileşiyor 45 gün sonra rahim yerine oturmuş mu herşey yolunda mı diye bakıyolar birde kanamanın bitmesini bekliyorlar bana doktorum öyle söylemişti
Mrv24 1 hafta sonra çağırmıştı rahime falan baktı toparlanmaya başlamış mi diye. Bana da geç geldi 45 gün bilemedim