Elif12-02 Arkadaşlar kürtaj sonrası ne zaman düşünüyosunuz hamile kalmayı ben doktorumla görüştüm bir adet daha bekle dedi bir hfta var adetime bekliyorum vitamin ve antibiyotk yazdı bana birde
Esss58 Elif12-02 ben 9 hf kürtaj oldum doktorum korunmana gerek yok eğer psikolojik olarak hazırsan dedi hiç korunmadim 2 kez adet olduktan sonra hamile kaldım canım Rabbım hayırlısını nasib etsin inşallah ❣️
sehrengiz_8 Elif12-02 canım benim iki adet dönemim geçti ve şu an planlıyorum doktorum da iki adet dönemi geçsin demişti kürtaj olalı da 80 günü geçiyor yaklaşık üç aya tekabül ediyor ben şu an düşünüyorum nasipse tabi
Papatya-20 Elif12-02 ben kürtaj oldum 16 martta doktorum bida hamile kalma tekrarlayan düşük olur en az 3 ay bekle en fazla 6 ay bekle dedi dogum kontrol hapı kullandım kürtajdan 5 ay sonra hamile kaldım rahmim cok zedelenmişti benim o yüzden doktorum ne derse onu uyguladım
Elif12-02 Esss58 banada doktor cok olumlu konuştu canm tıbben ynede iki adet gör dedi yoksa bi sıkıntı olmaz dedi ben yinede şuan adetimi beklyrm sonra bırakıcam korunmayı
Elif12-02 sehrengiz_8 bende şuan adetimi beklyrm canm btsn bende düşünyrm inşallah tutar vitamn fln kullanıyomsn peki
sehrengiz_8 Elif12-02 canım benim kan pıhtılaşma sorunum var ondan dolayı coraspin kullanıyorum ve folik asit takviyesi alıyorum
Minikanneee Bende 18 aralıkta 8 haftalıkken kürtaj oldum 6.haftada kalmış kalp atışı oluşmamış daha adet olmadım doktorum 2 adet sonrası düsünebilirsin dedi ama ben ilk adetten sonra yapmayı düşünüyorum sizin kaç haftalıktı ve neden kürtaj olmuştunuz?
Elif12-02 Minikanneee benm 14haftalıktı canım ama gelişimi geriymiş 10haftalıkken ölmüş karnmda ve hiç hissetmedm kanamam dahi olmadı kürtaj oldum 27kasmda bende 1adet oldum iknciyi bekliyorum sonra düşünyrm doktorum bir adet daha bekle tıbben dedi yoksa bende şuan planlıyodum
Elif12-02 Papatya-20 benm rahim tertemz doktor dedi canm hiç bi skntı yokmş kişiden kişiye değşiyo demekki ya ilk adetmi oldm iknciyi beklyrm bakalm artk
Leylaakcay @Elif12-02 bende 9+2 de kürtaj oldum 2 haziran da 15 Aralık son adet tarihim bitince falan değerlendirdim bakalım inşallah olur bekliyoruz bu ay 😔😔❤️
Elif12-02 Leylaakcay inşallah canım yalnz değilsn bir cok kişi var bu şeklde umudumzu kaybetmeylm hayrlısıyla olur dua edyrm hepmz için🤲🏻
Elif12-02 sehrengiz_8 bana doktor gerek görmedi pıhtılaşma tahlilini canm kalırsan hamile asprn başlatıcam zaten önlem amaçlı dedi
Papatya-20 Elif12-02 benim bebegim içimde iki bucuk 3 hafta kadar içimde kalmıs rahmime yapışmış ondan riskliydi