Bende de oluyordu canım ilk iki ay baya oldu doktor sadece ilaç verdi baktım ilaca rağmen devam ediyor ilacı da bıraktım bir şey olmadı 4.ayımdayım arada çok az görüyorum eğer kendine dikkat edersen hiçbir şey olmaz allahın izniyle ama yine de doktoruna danış bir kontrol şart