Ohaezgi Kızlar merhaba ben 35.haftamdayım doktorum erken doğum gözüküyor dedi ve nidicart yazdı fakat bende çok yan etkisi oldu, şiddetli baş ağrısı kalp çarpıntısı ve baş dönmesi. Kullananlar varsa sizde bu sorunlar oldu mu??
Taze-anne Ohaezgi bende 32.haftamda kasılmalardan dolayı hastaneye gittim sancı cıktı. 1 gece yattım ciğer geliş.yaptılar ve nidicard verdiler. 35.haftama kadar kullandım günde 4 kez alıyordum 6 saat arayla. Çarpıntı yapmaya başladı dr a söyledim 3 kez al dedi 8 saat arayla. O zaman çarpıntı azalmıştı. Şuan bıraktım sat a göre 35+3 üm ama ultrasona göre 36.haftadayım artık beklemedeyim doktorum bu zamandan sonra gelse de bir sıkıntı olmayacagını söyledi. Sanıyorum sizde fazla kullanmazsınız haftanız iyi çünkü
Ohaezgi Taze-anne evet canım haftam iyi ama doktorum 2 hafta kadar daha bekletelim dedi o yüzden bu ilacı yazmıştı sanırım artık içemicem bende doktorumu arıyıp değiştiriyim bari beni çok fena yaptı, teşekkür ederim sizede rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin🤲🏻