Bende kan pıhtılaşması var 3 kaybım var kan sulandırıcı kullanıyorum. Alfamet ile düzene girdi çok şükür ama öyle şişlik vs olmadı çok fazla su içiyorum bilmiyorum ondan mı ya da 17+5 im belki erken diye yoktur inşaallah sağ salim kucağımıza alırız 🤲🏻 Korkuyorum erken doğum olur diye