Handankisin 23 haftalık gebeyim ve bugün doktor kesin erkek 100 de yüz dedi. Böyle deyip sonra cinsiyeti değişen var mı veya bildiğiniz birileri var mı. Değişir mi kordon veya parmak falan olabilir mi
Purpura26 Handankisin Yok canım ya değişmez benim doktorum dün söyledi 12. Haftada %85 erkek dedi senin baya olmuş artık
mmk01 Purpura26 banada 13 haftamda %85 erkek dedi ama değişiyor diye çok yorum okudum ikilemde kaldım 😊
Handankisin mmk01 evet 38 haftalık değiştiğini söyleyen bile olmuş hatta doğum yaptıktan sonra farklı cinsiyet çıkan bile olmuş çok var öyle duydum bende merak ettim. Çünkü içime farklı doğuyor
mmk01 Handankisin bilmek daha iyi ya bence artık cinsiyet postlarını okumicam psikolojim bozuldu valla 😊