2sy Merhaba arkadaslar 7 haftalik hamileyim. 5 6 gundur ciddi mide bulantisi ve kusma sebebiyle dun serum aldim ve doktor prilam dr diye bir ilac yazdi. Ilk defa duydum bunu daha onceki hamileligimde zofere kadar gitmistim mecburen. Prilamin hamilelere ozel uretildigini hicbir zarari olmadigi ve cok rahatlatacagini soyledi. Daha once kullanan var mi? Yorumlarını yazabilirse cok sevinirim.
Kmndas 2sy önceki gün artık bulantım geçmiştir içmiyim dedim dün 5 defa falan kustum nasıl yutacağımı şaşırdım mahvediyor bu bulantı
BegumIscanTunc 2sy 12 haftalığız 8 haftadan ber gece 2 tane kullanıyorum uyanınca felan rahatım ama akşama doğru etkisi geçiyor gibi ve ben ondan sonra yine mide bulantısından ölüyorum
emoser onsuz yaşayamıyorum😃 yatmadan 2tane alıyosun rahatlıyorsun çok daha fazla ise 4e kadar çıkablirisn 16.haftadayım hala kullanmazsam bulantım oluyor
sinembursa vallq bulandan allah razı olsun ben 21 haftalık oldum hala onunla bişiler yiyebiliyorum şükür gece yatmadan 2 tane iç bütün gğn mis gibi ye iç 😂
SB_ Medine-07 halsizlik demeyelim ama fena şekilde uyku yapıyor 🤭 gece yatmadan yarim saat önce iç bence
Bebek-geliyor 2sy ilk 3 ay ara ara kullandım gece yatmadan önce 2 adet diyor ama ben hep 1 adet içtim çok bulantım olduğu dönemlerde hafifletti onun sayesinde yedim. çoğu kişi o ilacı son aya kadar kullanıyor.
Mommmyyy 2sy aynen bana da öyle dedi dr ,zofer içinmasum bir ilaç değil çok zorda kalmadıkça kullanma demişti . 29 haftalığım hala kullanıyorum prilam I gece iki tane içince sabaha rahat okuyor tekrar ederse bulantılar günde 4 defaya kadar kullanabiliyorsun
Mehtpsahn_53300 bende onunla kurtulananlardanım 32.haftaalık oldum hala kullanıyorum bırakınca kusmalarm dewam edecekmiş gibi hissediyorum
babymam0304 Bende kullandim, sıkıntı yok kullanabilirsin. Sadece bende inanılmaz uyku yapıyordu gece yatmadan iç bence
EsilaErtugrul 2sy bende kullanıyorum onunla rahat bir hamilelik geçiriyorum diyebilirim çok şükür😍 gece yatmadan 2 tane içiyorum sabaha misler gibisin😂 ama akşam yemeğine doğru etkisi geçmeye başlıyor ama ben dayanıyorum yatarken içiyorum bidaha. 2 den fazla içmemeye özen gösteriyorum.
SB_ 2sy yarin 21. Hafta olacağım Halen kullanıyorum çok güzel rahatlatıyor ve uyku yapıyor hamilelik döneminde sonradan uyku sorunu çekenler içinde süper bence
Betulll1 2sy canım ben prilama baslamıstım cok etkı etmemıstı zofere geçtm 16 haftadan sonra bıraz toparladım .sımdı tekrar gece 2 tane prilam alıyorum gun boyu ıdare edıyo.18+5 im. düşün dün aksam yatarken almayı unuttum dıye gece 1 kere sabah 2 kere kustum ::(( inşallah senın o kadar hafta sürmez geçmiş olsun
Tazegebe1 2sy 3 kutu bitirdim 4 aylığım sanki bırakırsam bulancak zannediyorum bırakamıyorum zaten 10mg bi sabah bi akşam alıyorum ne kadar etki ediyo bilemem baya düşük mg🧐