Kontrolden geliyoruz bebeğim bugün 39+3 günlük oldu. Açıklık kontrol edildi fakat 1 cm çıktı🙄 sancılarım da nst de 70 lerde gözüküyor. Doktorum suyun sınırda olduğunu ve kilosunun 3600 olduğunu söyleyerek doğurma zamanının geldiğini söyledi. Bugün yatırcaktı. Eve geldim yarın veya cuma günü gelicem dedim. Doğumu suniyle başlatacaklar ne yapmalıyım hiçbir fikrim yok. Annem bana bıraktı her şeyi kendin düşün kararını ver kızım diyor. Bebeğimi riske atmak istemiyorum su sınırda diyince tedirgin olduk eşimle. Birden fazla fikire ihtiyacım var yardımcı olur musunuz? Yarın veya cuma gitmeli miyim😒 Suni sancıdan korktuğumu söyledim kendi sancıların var zaten çok aşırı doz gerekmez filan dedi. Tecrübesizlik kötü 🤦🏻♀️