Minenurcan99 Kızlar biz 14+5 olduk. Hareketlerini hissetmedim henüz sizler ne zaman hissettiniz ve nasıldı sürekli mi yoksa arada mı oluyor.
Fatma12345 Minenurcan99 ben 17 haftamda hissettim seyirme gibi damar atması gibi daha sonra 2 gün hissetmediğim oluyordu bazen akşamları uzanırken hissediyodum şimdi 20 haftanın içerisindeyim biraz daha düzene girmiş hareketleri genellikle uzanırken çok net hissediyorum teknelerini🥰😘
cryingbaby Minenurcan99 ilk gebelikte 20 den once hissetmezsjn demişti doktorum, ama 16+4-5 lerde mini kipirtilar gibi hissetim, 17 de daha cok, 18 de daha cok, 21+4 oldum artik tekme hissediyorum, pata kute vuruyor valla🧿
Minenurcan99 Fatma12345 evet seyirme gibi sanki kalp atışımız gibi sol tarafımda elimi koydugumda birşeyelr atıyor gibi ama acaba benim damarım dır diye pek emin olamıyorum