Bu konu tamamen anneye bağlı karar vermek senin elinde , çünkü iki görüşte çok hakim. Önceden hergun yikanirmis ki büyüklerimiz genelde yıkanır diyor. Ben doktoruma danışıcam ama yikamama taraftariyim bende göbeği daha hızlı düşsün diye. Eğer çok ısrar ederlerse aile buyuklerin dikkat ederek yikarsiniz birde en azindan 3 4 günde bir yikayin dersin hergun hergunden ziyade