Merhabalar 21 +4 günlük gebeyim. Dün çok şiddetli kasılmalarım oldu. Bebek doğcak gibiydi. Akşam serum ve ağrı kesici takıldı. Şuan ne kasılma var ne de açılmada ilerleme var.4cm da kaldım. Bebek canlı olduğu için suni sancıda verilemiyor. Benm gibi bu durumu yaşayan varmı?