Merhaba hanımlar;
2.doğumum öncelikle belirteyim.
Normalde Perşembe günü planlı genel anestezi olacaktım.
Hatta salı sabah son kontrol genel anestezi için kan ve korona testi verdim.
Gece yaptığım zaman sağa dön yok sola dön yok uyuyamıyorum ama aşırı uykum var.
saat 1.30du dedim kalkıp salonda oturayım belki uykum gelir tam kalcaktım hoşş bir suyum geldi böyle. Şaşırdım kaldım.
Sonra hemen eşimi uyandırdım.
Annemide aldım düştük hastane yoluna.
Doktor alttan muayene etti eğer açıklık olmasaydı sabahı bekletecekti.
baktı açıklığım var acil sezeryana alındım.
Allahtan aksam 9dan herşey yiyip içmedim. Sanki içime doğmuş gibiydi.
Ameliyata alındım.
Sonda ayıkken takıldı,sonra 45 dkda cıktım bende.
Çıktığım zaman cok hafif ağrım oldu.
1 kere karnıma bastordılar.
3 saat sonra bidaha bastırdılar son kez.
Şuan 2 kez yürüyüşe cıktım.
bakalım gazımıda cıkartıyım inşaalllah sütüm henüz gelmedi sadece su geldi onuda veriyoeum.
sorularınız varsa cevaplarım 🥰