Merhaba kızlar bugün itibari ile 33 e girdik bu haftaya kadar ilk defa dün tansiyonum yükseldi dünden beri ölçüyorum 11-7 çıkıyor ama dün doktor kontrolünde 15-8 di. Biraz evham ve panik var normal midir bilmiyorum. Tahliller temiz ödemim yok takip edicez dedi. Benim merak ettiğim bu haftalarda benek hareketleriniz nasıl ? Benim kuzuya hiç belli olmuyor mesela bugün çok sakin sabah 9 gibi bir iki kere kıpırdadı karın çevrem yağlı olduğu için mi nedir ben en başından beri aşırı büyük hareket hissetmiyorum. Benim gibi olan varmı ? Gerçekten çok yoruyor bu düşünce ? Her doktor kontrolünde nabzım 120 ve panik atak oluyorum. Dertleşelim