Merhabalar , 36+3 haftalık hamileyim . 27. Haftadan beri bebeğin başı doğum pozisyonunda iken tekrar yukarı dönmüş doktorum 2 haftaya kadar donmesse sezeryan olacağını söyledi ilk doğumum normal böyle birşey yaşayan varmı ya da bebeğin başını geri nasıl aşağı döndürebilirim bilginiz varmı acil yardim lütfen !!!