Sumoss Kizlar 22+3 haftayiz bugun detayli ultrasonum vardi cok sukur kizim cok iyi kipir kipir 🤩 ama doktor plesantanin rahme yakin oldugunu soyledi ilerde yukari cikcagini dusunuyorum dedi ve yinede rapor yazdi kendi doktorumun takip etmesi icin. Varmi boyle olup yukari cikan sonradan
Bebek-geliyor Sumoss 13+5 de kanama ile gittiğimde plasentanın önde olduğunu öğrendim zamanla rahim genişledikçe yukarı çıkar dedi benim doktorum da 34+6 dayım hala önde ama rahim ağzını tam kapamıyor. rahim ağzını tam kapamadığı sürece endişe etmeyin ama dikkat etmeniz gerekiyor önde olması iyi birşey değil ağır birşey kaldırmayın kendinizi yormayın uzanıp dinlenin.
MKrasnic Sumoss ben de 18 haftalığım yeni öğrendim, pazar günü doktor bebeğin plesentası önde dedi. Değişir bu haftalarda çok gezer plesenta dedi. Benim de hiç bir kanama. vs sıkıntım olmadı. İnşallah düzelir sizin de , benim de. 🤲🏻
Ebru555 14 haftadan beri oyle rahmin kenarında kapatmadıhı ıcın Bı sıkıntı olmaz dedi doktorum 31 +3olsuk bsy olmadı sükür
Sumoss Bebek-geliyor anladim canim ama suanna kadar iliski sirasinda temizlikte vs herhangi bi kanamam olmadi bende sasirdim acikcasi
Bebek-geliyor Sumoss aslında böyle durum da ilişkiyi yasaklıyor doktor yine bi danışın isterseniz. plasenta önde olduğunda kanama ile kendini belli ediyormuş genelde ama sizde kanama olmaması daha iyi tabiki doktorunuzla iletişimde olun ama korkmayın rahim ağzını tam kapamasın yeter ki.