_Mother_ ben şehir hastanesinde doğum yaptım,2.gebeliğim ve yine şehir hastanesinde doğum yapacağım inşallah. Öncelikle doktorum 9 ay boyunca çok ilgiliydi doğuma gelirsek ben sezaryen oldum kendi isteğimle çok çok memnun kaldım ameliyathanedeki doktorlar hemşireler inanılmaz ilgiliydi korkuyorum diye resmen başımı okşayarak uyuttular beni,odam tek kişilikti hemşireler sürekli geldi ilgilendi ne yapmam gerekli bilgi verdi. Kısacası hiç para ödemeden full konfor yaşadım tavsiye ederim..