1_ayse1 evet kesınlıkle bende çocuk ıstıyorum ve tedaviye başladım bu ay ama klomen kullandığıma rağmen olusmadı yumurtam ve bugün bır kızla tanıştım orda bızım gıbı enfeksıyonum varmış ve doktorlar yoktur görmüyoruz felan demıs ıstanbulda bır tane klınıge gıtmıs ve orda doktor muayene edıp 1 haftalık ığne ve hap vermıs kız onları kullanırken hamıle kalmış yanı enfeksıyon bıter bıtmez hamıle kalmış bende gıdecem o klınıge çünkü ne yaparsan yap gecmıs vıtıl krem bu su gecırmıyor tekrarlıyor suan kız çok rahat ıstanbulda oturuyorsan soyleyeyım dırek oraya gıt